lördag 9 april 2011

Jag är inte arg, jag är besviken (på mig själv)

Såhär känner jag mig. Förutom att jag inte slagit nåt jävla tetrisrekord.

Jag hatar såna här dagar, när det är fint väder ute, men man sitter ändå inne, för att man måste ju plugga. Snart. Alldeles strax. Ska bara kolla det här innan. Och det där. Och kolla den här bloggen. Och så går det ett tag, man blir för hungrig för att plugga men man borde ju inte fixa middag innan man ens har BÖRJAT, och så är man tillbaka igen. Men efter det här inläggen SKA jag bara stänga av datorn och sätta igång. Tror jag...

Ni kan få två random roliga bilder för att kompensera för det jobbiga inlägget:

Bild snodd från Rosannas tumblr för länge sen. Om jag skulle plastikoperera mig skulle jag LÄTT gå till den mannen.

En torsdag för kanske tre veckor sen, när jag och Rebecka var på Stocken för första gången. Det var, hör och häpna, jättekul!!! (Bild tagen på damernas).

3 kommentarer:

  1. JAG SAKNAR DIG! KOM HIT OCH FÖRDRIV DIN TID!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, fin bild! Och jag är i precis samma situation som du... Borde plugga idag men vad fan...

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att du kommenterar på min blogg! Det är det ju faktiskt ingen annan som gör :P

    Jag tänkte nog fortfarande tattuera in: Per aspera, ad astra. Men jag är inte helt säker. Jag ska fundera lite till innan jag vågar.

    Jag vet! Min katt är den sötaste någonsin. Får typ diabetes av att titta på den bilden.

    Hhahahaa, jaaa. kanske lite åt det hållet. det ska bli kul med italien, det måste jag hålla med om men det känns lite läskigt och lite knasigt att vi åker dit. men jaa , man lever ju bara en gång :P

    förresten så saknar jag dig så kan du bara pallra hit din rumpaaa eller? :) <3

    SvaraRadera